Μέτρα και οδηγίες για τη λειτουργία της διοίκησης και των διοικητικών υπηρεσιών του ΠΔΜ κατά το διάστημα άμεσου κινδύνου εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού covid-19

Μετά την κοινή συνάντηση του Πρυτανικού Συμβουλίου με τους Διευθυντές του Ιδρύματος σχετικά με τη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών αποφασίστηκαν τα ακόλουθα:

[1] Η επικοινωνία των φοιτητών/τριών και του προσωπικού με τις διοικητικές υπηρεσίες του Ιδρύματος θα πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά. Σε ειδικές περιπτώσεις επιτρέπεται η δια ζώσης επικοινωνία με τις υπηρεσίες και μετά από τηλεφωνική συνεννόηση.

[2] Όπου είναι δυνατόν η κατάθεση εγγράφων στο πρωτόκολλο θα γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα και σε αντίθετη περίπτωση εντός του χώρου του πρωτοκόλλου θα εξυπηρετείται μόνο ένα άτομο, το οποίο θα βρίσκεται σε απόσταση τουλάχιστον ενός μέτρου από τον αρμόδιο υπάλληλο. Η χρήση προστατευτικών μέσων είναι υποχρεωτική.

[3] Ο διευθυντής της υπηρεσίας σε συνεννόηση με τους προϊσταμένους των τμημάτων θα καθορίζουν εβδομαδιαία την παρουσία του προσωπικού (ακριβής αριθμός, υπάλληλοι που εργάζονται εξ αποστάσεως) λαμβάνοντας υπόψη τα εγκεκριμένα αιτήματα αδειών ειδικού σκοπού ή μειωμένου ωραρίου απασχόλησης,τη φύση της εργασίας κάθε υπαλλήλου, τις προτεραιότητες και τα επείγοντα της υπηρεσίας, τα θέματα υγείας και την ένταξη σε ευάλωτες ομάδες, τη δυνατότητα πρόσβασης σε ηλεκτρονικά μέσα από τον τόπο διαμονής κάθε υπαλλήλου.

Στο τέλος κάθε εβδομάδας οι προϊστάμενοι των τμημάτων κοινοποιούν στη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών και στο Γραφείο του Πρύτανη το πρόγραμμα των υπαλλήλων που θα εργάζονται εξ αποστάσεως την αμέσως επόμενη εβδομάδα, το ωράριο εργασίας κάθε υπαλλήλου, τον αριθμό του σταθερού τηλεφώνου και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα οποία αυτός είναι προσβάσιμος.

Οι Διευθύνσεις καθώς και οι γραμματείες των Μονάδων Εκπαίδευσης θα λειτουργούν σε κάθε τμήμα με έναν/μία υπάλληλο. Στις μονο τμηματικές γραμματείες, η παρουσία του διοικητικού προσωπικού είναι υποχρεωτική τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Στις υπόλοιπες μέρες θα γίνεται προώθηση των υπηρεσιακών τηλεφώνων στα κινητά των προϊσταμένων.

[4] Δεν εφαρμόζεται η εξ αποστάσεως εργασία στο προσωπικό της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης, στο προσωπικό φύλαξης και επιστασίας, στο προσωπικό καθαριότητας, τους οδηγούς. Για το ως άνω προσωπικό εφαρμόζεται μόνο το μέτρο αδειών ειδικού σκοπού ή μειωμένου ωραρίου απασχόλησης καθώς και οι λόγοι υγείας και ένταξης σε ευάλωτες ομάδες.

[5] Όλα τα Συλλογικά Όργανα του Ιδρύματος και οι Επιτροπές λειτουργούν κανονικά και οι συνεδριάσεις τους πραγματοποιούνται αποκλειστικά εξ αποστάσεως με χρήση των πιστοποιημένων εφαρμογών τηλεδιάσκεψης που διαθέτει το Ίδρυμα.Ο γραμματέας του Συλλογικού οργάνου και του Τμήματος/Κοσμητεία πρέπει να έχει φυσική παρουσία.

Πρυτανικό Συμβούλιο-Διευθυντές του Ιδρύματος

© 2016 uowm.gr

Μέγεθος γραμματοσειράς
Αντίθεση